پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی
پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی

نه میشه باورت کنم

نه میشه باورت کنم
نه میشه از تو رد بشم.نه میشه خوب من بشی
نه میشه با تو بد بشم.نه دل دارم که بشکنی.نه جون دارم فدات کنم.نه پای موندن منی.نه میتونم رهات کنم.نه میتونه تو خلوتش
دلم صدا کنه تو رو.نه میتونم بگم بمون.نه میتونم بگم برو.کجا برم که عطر تو .نپیچه توی لحظه هام.قصمو از کجا بگم.که پا نگیری تو صدام.چه جوری از تو بگذرم.تویی که معنی منی.تویی که از بدی اگر تیشه به ریشه میزنی
نه ساده ای نه خط خطی.نه دشمنی نه هم نفس.نه با تو جای موندنه. نه مونده راه پیش و پس
نه میتونه تو خلوتش.دلم صدام کنه تو رو
نه میتونم بگم بمون
نه میتونم بگم برو
کجا برم که عطر تو
نپیچه توی لحظه هام
قصمو از کجا بگم
که پا نگیری تو صدام.نه میشه باورت کنم.نه میشه از تو رد بشم.نه میشه خوب من بشی.نه میشه با تو بد بشم.نه دل دارم که بشکنی
نه جون دارم فدات کنم
نه پای موندن منی.نه میتونم رهات کنم.نمیشه با تو باشمو
اسیر دست غم نشم.فقط میخوام با خواستنت.تا هست هم از تو کم نشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد