پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی
پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی

گفتی فقط توی عشق اول و آخرم...

گفتم چیکار کنیم تودلت جا داشته باشیم

گفتی فقط تا اخر همون دوست داشته باشیم

گفتم نکنه تو بری تموم میشه کار زارم

گفتی نترس عشقم هیچ وقت تنهات نمی زارم

گفتم می مونی با من اخرنمی شه باورم

گفتی فقط توی عشق اول وآخرم

گفتم یادت منو تنها نمی زاری یه دم

گفتی تا آخردنیا فقط مال خودتم

قسم خوردی تا جون داری پیشم بمونی

حالا رفتی شدی واسم رویای جوانی

گفتی دیگه دوست ندارم نمی خوام تورو

گفتم چرا...

گفتی نمی دونم فقط برو

گفتم قول دادی تا اخر تنهام نذاری

گفتی عوض شدم حرفام شد یادگاری

گفتم نرو بی تومی میرم من هردم می بارم

گفتی برام مهم نیست تنهات می زارم

گفتم نرو تو دوسم نداری من هنوزدیوونم

گفتی وقتی من دوست ندارم پس نمی تونم

گفتم هرچی قول داده بودی قصه بکارم

گفتی اخه دیگه بهت حسی ندارم

گفتم چی شد اون دلی که گریه می کرد پشتم

گفتی دیگه تموم شد حس تورو کشتم

گفتم خودت گفتی عوض نمیشه نظرت

گفتی حالا که شده برو نبینمت

گفتم گناه دارم بی توپرپرم

گفتی بهم دست نزن بروازبرم

گفتم نرو بیابشین حرفامو گوش کن

گفتی ازت بدت میاد منو فراموش کن

گفتم اشکامو ببین درکم کن

گفتی خستم کردی بروترکم کن

اره بدون بهونه منو ترک کردی

اما هنوز اذت می خوام که تو برگردی

خودتم خوب میدونی که به من بد کردی

چرا زندگیم باید کم داشته باشه تورو

می دونم می تونی بمونی ولی باشه برو

باشه برو ولی باید یه روز جوابمو بدی

برو ولی اشک چشمای خیس منوببین

اره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم

اره من قولی بهت دادم که تا تش بمونم

عاشقتم اشکام دلیل انتظارمنه

تا آخر می شینم به انتظارت  

نظرات 8 + ارسال نظر
T مثل تبسم زیبای خدا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.mahsa-tanha.mihanblog.com

زیبا بود

سپیده دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

فائزه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://loveme2554.blogfa.com/

سلام همون کلبه ی عشق تاریکم فقط آدرسموعوش کردم گفتم که بدونید

ملیکا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://melijoojoo74.blogsky.com

سلام دوستم من آپم خوشحال میشم بیای وبم دمت گرم

ملیکا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام داداشی عماد توو وبم نوشته بودی دلت گرفته چرا چیزی شده که دلت گرفته؟
اگه دوس داشتی بیا و به من بگو سبک میشی قول میدم راز نگه دار خوبی باشم.
از ته دل دعا میکنم مشکلت حل شه.

ماریا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ق.ظ http://bahar-sabz.mihanblog.com

روزی قصه ی غصه هایت را آب خواهد برد
روزی دستی روی دستهایت خانه خواهد ساخت
روزی قلبی با قلبت هم نفس خواهد شد
فقط اندکی صبوری
فقط اندکی صبوری

T مثل تبسم زیبای خدا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.mahsa-tanha.mihanblog.com

از فـراق دوری تـــو مـسـت و حیـرانـم هنــوز
بـا نـبـودت روز و شب سر در گـریـبـانم هنـوز
حـرف هایـت می دهـد بـوی صـفـا و همدلی
مـن بــه دنـبـال امـیـد چـشـم زیـبـاتـم هـنـوز
مهربـانـا خنـده ات چون شهد شیـرین عـسل
مـن بـه یـاد خنـده های پـر مهر زیبـاتـم هنـوز
کـی بــه آخــر می رسـد ایـن انتظار من خـدا
من به یادت روز و شب مجنون و فرهادم هنوز

سپیده چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

مرسی داداشم
بهترم هنوز نفس میکشم
نگران نباش بادنجون بم آفت نداره نترس از دست نمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد