پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی
پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی

هیچ کس نیست...

چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید:

چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟

چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟

اما افسوس که هیچ کس نبود ...

همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ...

آری با تو هستم ...!

با تویی که از کنارم گذشتی...

و حتی یک بار هم نپرسیدی،

چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!!


همه می گویند تلخ ترین قسمت هر عشق جدایی است

  همه می گویند تلخ ترین قسمت هر عشق جدایی است 

 

اما من می گویم تلخ ترین قسمت آن وقتی است که دو نفر عوض می شوند 

 

و به سختی می توانند همدیگر را تشخیص دهند  

تازه بعد از آن است که شاید جدایی اتفاق بیفتد و شاید حتی به آن نیازی نباشد 

بگذار .......قلب سیاه

بگذار از آنچه که می آید بگویم
از روزگار پرگلایه
از آنچه مرا دلتنگ کرده است
از آنچه مرا در خود شکسته است
بگذارید باز بگویم
...از کسی که از دلش بی خبر است
خسته ام !
به جان تو
که از هیچکس و ناکس گله ای ندارم
از عزیزانم حتی
عزیزانی که مرا به سادگی باد
آشفتند و پر پر کردند!
نه ... نه...
دیگر جایی برای گلایه نیست؛
تنها می خواهم بنویسم که روزی روزگاری
پیش آنکه مرا عشق آموخت
_ پیش دلم _
کم نیاورم !!!