پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی
پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی

دوستش نداره

بارون نم نم میباره
دل بی قرار یاره
چه شور و حالی داره در انتظاره
دوستش دارم یه عالم
بر عشق خود میبالم
هیچکی اندازه من
دوستش نداره
دوستش نداره
آفتاب مهتاب دورنگه
یارم خیلی فشنگه
دوستش دارم همیشه
همتاش پیدا نمیشه
آفتاب مهتاب دورنگه
یارم خیلی فشنگه
دوستش دارم همیشه
همتاش پیدا نمیشه
آسمون میدونه
ما چه حالی داریم
ما جوونها گلهای این لاله زاریم
خیلی عاشقونه نم نمک میباره
گشت زیر بارون وه چه حالی داره
ای خدا خدا لطفی کن به ما تا با هم بمونیم...هی
توی راه تو در پناه تو نغمه ها بخونیم
ای خدا خدا لطفی کن به ما تا با هم بمونیم
توی راه تو در پناه تو نغمه ها بخونیم
بارون نم نم میباره
دل بی قرار یاره
چه شور و حالی داره در انتظاره
دوستش دارم یه عالم
بر عشق خود میبالم
هیچکی اندازه من
دوستش نداره
دوستش نداره
آفتاب مهتاب دورنگه
یارم خیلی فشنگه
دوستش دارم همیشه
همتاش پیدا نمیشه
آفتاب مهتاب دورنگه
یارم خیلی فشنگه
دوستش دارم همیشه
همتاش پیدا نمیشه
آسمون میدونه
ما چه حالی داریم
ما جوونها گلهای این لاله زاریم
خیلی عاشقونه نم نمک میباره
گشت زیر بارون وه چه حالی داره
ای خدا خدا لطفی کن به ما تا با هم بمونیم ...هی
توی راه تو در پناه تو نغمه ها بخونیم
ای خدا خدا لطفی کن به ما تا با هم بمونیم
توی راه تو در پناه تو نغمه ها بخونیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد