پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی
پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی

دلم براتون تنگ میشه.

 سلام دوستان گلم و عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه راستش می خواستم یه چیزی بهتون بگم چند وقتیه چشمام درد میکنه یعنی خیلی درد میکنه دکترم بهم گفته باید یه چند وقتی به نور شدید ومستقیم خیره نشم خلاصه تا مامانو خالم اینو شنیدن گیر دادن که...خودتون گرفتین دیگه 

ممکنه یه چند وقتی نباشم واقعا دلم براتون تنگ میشه واسم دعا کنین اگه این چند وقته دیر اپ شدم و یا دیر بهتون سر زدم ببخشین . 

شاید هرچند یک باری اومدم که نظراتتونو اوکی کنم. 

 

خیلی دوستتون دارم زود میام. 

باز چشمان من باز است

 

باز چشمان من باز است

و به چشمان بسته ی تو فکر می کنم

چه زیبایی دلنشینی داری وقتی که در خوابی

تو چشم می بندی و تورا خواب می برد

        و دریای چشم تو

                              مرا به زیر آب می برد

  نمی دانم که دریاست یا سراب این نگاه تو

                     فقط بدان که مرا به لحظه های ناب می برد

             درون چشم تو حلقه ای از اشک جمع می شود

زمین عذاب می شود

                          زمان خراب می شود

                                                          تمام آرزوی من به آب می شود

گلایه ای ندارم ای نگار من

                     تو شاد باش که لحظه های شاد تو بدون من

                                                      برای من که بی تو ام

                                                         پر از شراره های آفتاب می شود

دست هایت سیب سرخ خواستن چشم من است..

 

من پر از باور بودن هستم..چون تو هستی .. و نگاهت معبد عشق من است..

چون تو دریای منی و من ماهی کوچک هستم که دراحساس تو جاری شده است..

تو خود واژه ی عشقی و من از تو لبریز..

دست هایت سیب سرخ خواستن چشم من است..

من به سرزمین گرم تو هجرت می کنم..

من پناهنده ی بی تردیدم..

در پی راز تو حیرانم من..

به کجا خواهم رفت..

عشق را در چشمان من بنگر

 

See love in my eyes                                                        عشق را در چشمان من بنگر

Feel love the rough my fevered  face            چهره برافروخته ام را بنگرو عشق را حس کن

Listen to my breath                                                    به صدای نفس های من گوش کن

Find hear the song of love.                                                 . وبشنو ترانه عشق را