پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی
پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی

منو عاشقونه بشناس

منو عاشقونه بشناس
منو از دوباره بشناس
منو با دلی که جز تو چاره اى نداره بشناس
منو پر کن از بهونه تازه کن مثل جوونه رد کن از این همه بن بست کوچه هاى عاشقونه
من به تو دل داده بودم قلب تو پناه من بود تو ندونستی عزیزم عشق تو گناه من بود منو نشناختی هنوزم من گل باغ تو بودم
منو از شاخه شکستی من که غمخوار تو بودم منو پر کن از بهونه تازه کن مثل جوونه رد کن از این همه بن بست کوچه های عاشقونه منو با گلایه بد کن اشک جشمامو رفع کن
منو از مدار شوم این شب همیشه رد کن
ای طراوت بهاری عطش همیشه جارى
واسه من عین نیازه هرچه داری و ندارى
من به تو دل داده بودم قلب تو پناه من بود تو ندونستی عزیزم عشق تو گناه من بود منو نشناختی هنوزم من گل باغ تو بودم
منو از شاخه شکستی من که غمخوار تو بودم منو پر کن از بهونه تازه کن مثل جوونه رد کن از این همه بن بست کوچه های عاشقونه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد