پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی
پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی

دوستت

 

 دارم ولی هرگز این راز بزرگ بر زبان نمی آورم ، دوستت دارم ولی نگاهم را به چشمانت نمی افکنم‌ ، با شنیدن صدایت قلبم به طپش می افتد ولی هرگز نهیب جوان خود را آشکار نمی کنم ، هر شب در خواب صدای محبت آمیزی را می شنوم ولی هرگز خوابم را به کسی نمی گویم ، در آتش تو می سوزم ولی هرگز تقاضای خود را بروز نمی دهم ، روزها می گذرد و تو دورتر و سخت تر می شوی و من محوتر ، هر روز که می گذرد تو زیباتر می شوی و من ...! کاش هیچ روزی نگذرد تا فاصله تو با من بیشتر نشود...! آدم عزیزانشو فراموش نمی کنه بلکه به ندیدنشون عادت می کنه. چقدر خوبه کسی رو داشته باشیم که باهاش زندگی کنیم ، این یه نیازه... اما چقدر زیباست که کسی رو داشته باشیم که نتونیم بدون اون زندگی کنیم، این عشقه!!! بیا در میان عاشقان بهترین باشیم ، ما می توانیم عاشق ترین باشیم .... من و تو یعنی عشق ، عشق یعنی ما ، ما یعنی یک دنیا خوشبختی ! تو یعنی بهترین ، زیبا ترین ، عاشق ترین ، لایق ترین .... تو یعنی برای من ، برای قلبم ، تا ابد و برای همیشه .... تو یعنی اسیر ، یک اسیر در این قلب بی طاقت .... من و تو با هم یعنی یک قصه بی پایان .... من برای تو ، تو برای من ، ما برای هم ، چقدر قشنگ است این عشق من و تو ....  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد