پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی
پسرایرونی

پسرایرونی

حرف دل یه پسرعاشق ایرونی

می نویسم از تو...

می‌نویسم از تو
شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم.
تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم.
پس ازِ یک جستجوی نقره ای در کوچه های آبی احساس تو را از بین گل هایی که در تنهایی ام رویید با حسرت جدا کردم
و تو در پاسخ آبی ترین موج تمنای دلم گفتی دلم حیران و سرگردان چشمانی ست رویایی
و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم تو را در دشتی از تنهایی وحسرت رها کردم
همین بود آخرین حرفت و من بعد از عبور تلخ و غمگینت حریم چشمهایم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم
نمی دانم چرا رفتی؟
نمی دانم چرا ، شاید خطا کردم
و تو بی آن که فکر غربت چشمان من باشی
نمی دانم کجا ، تا کی ، برای چه ،
ولی رفتی و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید
نمی دانم چرا ؟ شاید به رسم و عادت پروانگی مان باز برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم 

نظرات 7 + ارسال نظر
ironibox.ir سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://web.ironibox.ir/

95.30864119291979.0930229061201
با سلام
[گل][گل][گل]
آغاز بکار مجدد سیستم هوشمند افزایش آمار ایرونی:

* سیستم افزایش آمار ایرونی باکس به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است سایت / وبلاگ شمارا در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر آنلاین قرار بدهد

* شما می توانید به ازای هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت نمایید و در هر زمان آن را مدیریت کنید

* با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار به اول لیست منتقل میشود ( برای مثال اگر شما 1000 بازدید در روز دارید لینک شما 1000 مرتبه به اول لیست منتقل و به اضای هر بار نمایش لینک باکس در معرض دید حداقل 150 نفر قرار میگیرد )

* با افزایش تعداد نمایش لینک باکس توسط شما ستاره هدیه میگیرید ( 1 تا 5 ستاره )

*دارای امار واقعی و بدون سیستم اتوریفرش برای جلوگیری از امار غیرواقعی ، رتبه منفی گوگل و سنگین شدن قالب وبلاگ (رتبه گوگل سایت در حال حاضر 2 است)

* کلیه لینک ها و محتویاتشان باید بر اساس قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.لینک های غیر اخلاقی و غیر اسلامی شناسایی و برای همیشه حذف می شوند.

قبل از ثبت لینک بخش اخبار سایت را بخوانید و به نکات توجه کنید

در صورتی هم که قبلآ ثبت لینک در سایت کرده اید فقط کافی است کد رو در قالب وبتون مجدد قرار بدین لینکتون هوشمند فعال میشه...
با آروزی موفقیت روز افزون برای شما

قالب سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام وب لاگ بسیار زیبایی دارید

این قالب زیبا و جدید مناسب سایت شماست

قالب زیبای یاهو مسنجر
در
www.panadownload.com

ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com

زیبا بووووووووووووووووووووووود
اقا عماد لطفا نظرات شخصی رو تو ینظرات ننویس
ممنون

ماریا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://bahar-sabz.mihanblog.com

سلام عماد جان خیلی خوشحالم که هستی و بازم مینویس پست زیبایی بوداز اینکه بهم سرزدی خیلی خوشحال شدم امیدوارم بیشتر ببینمت

بی ستاره سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام دوست عزیزوبت خوب بود اگه دوست داشتی یک سری هم به مابزنwww.rostam7.persianblog.ir

سپیده یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://sepidvamajid.blogsky.com

داداشم عاشق بودی تا بحال؟

ماریا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://bahar-sabz.mihanblog.com

سلام عماد جان خیلی کم پیدا شدی چرا دیگه اپ
نمیکنی دلم برای نوشته های خوبت تنگ شده
امیدوارم هرجا هستی خوب خوب باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد